درب چوبی 5 و درب ضد سرقت ارزان قیمت

خرید انواع درب چوبی و درب ضد سرقت ارزان قیمت

درب چوبی 5 و درب ضد سرقت ارزان قیمت

خرید انواع درب چوبی و درب ضد سرقت ارزان قیمت

خرید درب چوبی و درب ارزان قیمت ضد سرقت در تهران و مشهد با بهترین کقیت و درب اتاق خواب داخلی

  • ۰
  • ۰

درهای ورودی اغلب بیش از دربهای جلوی است - از آنهایی که آزمایش کردیم می توان در پشت یا در قسمت جانبی نیز استفاده کرد. از آنجا که ورودی جلوی خانه شما بیشترین توجه را از خیابان نشان می دهد ، بیشترین توجه را نیز در بازار انجام می دهد. در اینجا هرچه قرار دهید در نظر بگیرید.

فهمیدیم که بیشتر درهای ورودی عملکرد کلی دارند. اما موادی که از آنها ساخته شده اند - فایبرگلاس ، فولاد و چوب - هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف هستند. و در حالی که یک درب فلزی ارزان قیمت می تواند برابر با درب چوبی یا فایبرگلاس باشد که پنج برابر بیشتر از قیمت آن باشد ، اما بهترین انتخاب برای ساییدگی نیست.

 
نکات خرید درب از درب

رفتن آنلاین
چه در فروشگاه و چه به صورت آنلاین بخرید ، با انجام برخی تحقیقات به صورت آنلاین و حداقل بازدید از یک فروشگاه در وقت خود صرفه جویی می کنید تا واقعاً آنچه را که می خواهید خریداری کنید. سایت های سازنده مواد را توصیف می کنند و کاتالوگ هایی را ارائه می دهند و می توانند در یافتن یک خرده فروش محلی به شما کمک کنند. و حتی اگر درب دقیقی را که می خواهید نمی بینید ، یک مدل مشابه می تواند ایده خوبی از ساخت و ساز به شما بگذارد.

بهره وری انرژی
درهای استیل و فایبرگلاس به طور معمول از عایق بیشتری نسبت به درهای چوبی برخوردار هستند. مدل هایی که دارای مجوز انرژی Energy Star هستند باید به طور مستقل مورد آزمایش و تأیید قرار گیرند ، و اغلب دارای قاب های محکم تر ، هسته های کارآمد با انرژی ، و برای مدل هایی با شیشه ، عایق دو جداره یا سه تایی برای کاهش انتقال حرارت هستند. جزئیات بیشتری را در وب سایت انرژی فدرال EPA ، EnergyStar مشاهده خواهید کرد. اما ممکن است شما آنقدر که فکر می کنید صرفه جویی نکنید ، زیرا درها قسمت کوچکی از مساحت یک خانه هستند و به طور معمول اجازه نمی دهند که مقادیر قابل توجهی هوا گرم فرار کند. علاوه بر این ، گرما معمولاً از طریق نشت هوا در اطراف درب از بین می رود ، نه از طریق خود درب.

نصب و راه اندازی
دربهای ضد سرقت ورودی نیز به عنوان سیستم درها شناخته می شوند زیرا در یک قاب از پیش آویز شده اند و اغلب برای یک دستگیره و بن بست پیش از آن حفاری می شوند. مگر اینکه درب تعویض بخشی از یک پروژه بزرگتر بازسازی باشد ، ممکن است بخواهید درب جدید به همان اندازه قدیمی باشد. انتخاب درب بزرگتر یا اضافه کردن چراغ های جلو به معنای تغییر شکل مجدد درب در اطراف درب است - شغلی که بهترین گزینه برای یک پیمانکار باقی مانده است. مراکز خانگی معمولاً خدمات نصب یا ارجاع را ارائه می دهند. مگر اینکه نجار ماهر باشید ، ممکن است بخواهید یک حرفه ای نیز برای نصب درهای همان اندازه استخدام کنید.

خود و خانواده خود را ایمن نگه دارید
برای جلوگیری از سرقت و تهاجم به منزل ، قفل درب با کیفیت لازم است. بسیاری از کلاهبرداران برای ورود به خانه لگد می زنند. اما اگر درب شما خالی نباشد ، خود این درب نیست که سارق ها را به داخل خانه اجازه می دهد. آزمایش های ما با قوچ خفه کننده اختلاف کمی در قدرت در بین درب ها نشان داده اند. سرانجام همه به دلیل شکستن درب درب در نزدیکی صفحه اعتصاب قفل شکست خوردند ، اگرچه ما همچنین دریافتیم که قفل های گوشتی و بشقاب های اعتصابی می توانند مقاومت در برابر ضربه را به شدت افزایش دهند.

برخی راه های دیگر برای تقویت درب بیرونی: از قفل با بن بست 1 اینچی و ضربه فلزی تقویت شده استفاده کنید. از پیچ های نصب شده به طول 3 اینچ استفاده کنید تا آنها در قاب فراتر از جلوی درب قرار بگیرند. و از درهای منتهی به خانه خود از گاراژ غافل نشوید.
انواع درب های ورودی

تولید کنندگان عمده درب مانند Masonite ، Peachtree و Pella طیف گسترده ای از درب های ساخته شده از مواد مختلف را ارائه می دهند. در اینجا انواع مواد درب برای در نظر گرفتن ذکر شده است.

فایبرگلاس
یک انتخاب عملی برای اکثر افراد. این درها با یک سطح صاف یا به طور معمول ، بافت دانه ای برجسته چوب در دسترس هستند. درمان لبه روی بعضی باعث می شود که آنها بیشتر به چوب واقعی شبیه باشند.
مزایا: درهای فایبرگلاس در برابر سایش و پارگی بهتر از فولاد مقاومت می کنند. آنها می توانند رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی شوند ، از نظر قیمت متوسط ​​و مقاوم در برابر دندان هستند و به نگهداری کمی نیاز دارند.
منفی: آنها می توانند تحت تأثیر شدید ترک خورده باشند.

فولاد
این نوع درب تقریبا نیمی از بازار را به خود اختصاص می دهد.
مزایا: آنها نسبتاً ارزان هستند و می توانند امنیت و مقاومت در برابر آب و هوا از فایبرگلاس بسیار با ارزش و درهای چوبی را ارائه دهند. درهای استیل نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند ، مگر اینکه غوطه وری جزئی از سناریوی خانه شما باشد. آنها از نظر انرژی کارآمد هستند ، اگرچه اضافه کردن پانل های شیشه ای باعث کاهش ارزش عایق بندی آنها می شود.
منفی: درهای فلزی در آزمایش های سوءاستفاده ما و در برابر آزمایشگاه باران شدید ، باد شدید ، و یک دهه فرسودگی در برابر آب و هوا و همچنین شیشه و درهای چوبی مقاومت نکردند. و در حالی که به طور معمول از نگهداری کم هستند ، رفع مشکل در خیمه ها دشوار است و اگر بلافاصله نقاشی نشود ممکن است خراشیده شود.

چوب
ظاهری عالی را ارائه می دهد که سایر مواد برای تقلید از آن استفاده می کنند.
مزایا: درهای چوبی جامد در تست های ما در برابر سایش و پارگی بهترین مقاومت را داشتند. آنها همچنین کمترین احتمال دندان دارند و خراش ها به راحتی قابل اصلاح هستند.
منفی: درهای چوبی نسبتاً گران هستند. و آنها به نظر می رسد به بهترین وجه نقاشی یا لاک زدن منظم هستند.
ویژگی های درب ورودی

تولید کنندگان ده ها گزینه برای طرح های پانلی و شیشه ای ، الگوهای مشبک ، چراغ های جلو و ترانسوم ارائه می دهند. هرچه طراحی دقیق تر باشد ، هزینه درب نیز بیشتر می شود. در اینجا ویژگی های در را باید در هنگام خرید در نظر بگیرید.

آستانه قابل تنظیم
این به شما کمک می کند تا هر دری در هوای محکم بسته شود. در غیر این صورت ، شما ممکن است در نهایت به t نیاز دارید

  • ۹۸/۱۰/۲۸
  • سوگند خیامی

خرید درب ورودی ضد سرقت

درب ضد سرقت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی